But dreams do come true

But dreams do come true

piątek, 3 stycznia 2014

Rozdział 19


No jak to co PIWO!




***Następnego dnia***
-Sykes wstawaj nie śpimy-Próbowałam obudzić Nathana ale chyba na marne.Ja mu dam i tatusiowi też bd mi chłopaka spijał. Mam pomysł.

Poszłam do kuchni i wzięłam garnek a no i oczywiście łyżkę. Poszłam do salonu i zaczęłam nawalać w garnek. 

-No nareszcie obudzili się Panowie. Wiecie , która jest godzina ?
-No , która.-Powiedział Nath.
-11:30 !
-Co !-Krzykną Tata.
-Jajco. Wstawać my wam damy chlać po nocy. 
-Dobra dobra skarbie uspokój się.
-Jak mam się uspokoić...nie no dobra ja idę z dziewczynami na zakupy. Mama idzie do pracy. No a wy sprzątacie w domu nie ma.
-Co ????
-Gucio. My zaraz idziemy.

Poszłam do swojego pokoju się przebrać.
Szybko wybrałam ubranie bo miałam ich mało wziętych xD 
***W Londynie***Oczami Kai***
Boże jaki w tym domu syf. Trza ich zagonić do sprzątania. Mam plan.
-Chłopaki w tej chwili do mnie !!!!
-Co chcesz-Powiedział Max
-Ja porywam dziewczyny na zakupy a wy sprzątacie w domu.
-Chyba cie coś swędzi-Powiedział Tom
-Nie nic mnie nie swędzi a wy macie sprzątać.
-A co za to dostaniemy hym...-Powiedział Jay
-Hymm... A co byście chcieli ?
-No jak to co PIWO!-Krzyknęli wszyscy.
-No dobra ja idę się przebrać, napisze wam listę co macie zrobić. A no i po dziewczyny.

Poszłam do pokoju Jaya (bo w nim na razie mieszkam) się przebrać i napisać listę.
Długo zastanawiałam się nad wyborem ubrania ale w końcu zdecydowałam , że założę to:


Gdy się przebrałam, uczesałam i umalowałam poszłam po dziewczyny by napisać z nimi listę. Zajęło nam to 15 minut. Wzięłam kartkę z wypisanymi punktami i zawiesiłam na lodówce. 
-Chłopaki my już idziemy lista wisi na lodówce.

***Tom***
Podszedłem do lodówki i wziąłem listę , którą położyłem na blacie były na niej następujące punkty:
-Huehuehuehue ja mam naj mniej do sprzątania-Powiedział Jay.
-Nie ciesz się tak bo masz do posprzątania kuchnie i swoją sypialnie w której jest syf.
-No dobra chłopaki bieżmy się do roboty a dostaniemy nagrodę-Powiedźał Max.

Zabraliśmy się za robotę. Pierwszy na liście miałem hol tam było naj mniej do sprzątania tylko umyć okna, drzwi, odkurzyć i powycierać kurze łatwinzna.

**Jay**
No kurde mam prawię najgorszą robotę. Ale trudno biorę się za kuchnie.
Gdy do niej weszłem przeraźłem się. 
No trochę mi zajęło posprzątanie jej ale skończyłem. Biorę się za mój pokju. 
Matko ubrania wszędzie. Dość biorę się za robotę. Włączyłem sb muzyczkę na laptopie i wziąłem się do roboty.

**Max**
O matko muszę posprzątać łazienki. One na pewno zrobiły to specjalnie. Ale dobra chce dostać nagrodę to muszę posprzątać.
O fuj co ten Nathan robi w tej łazience. Ej co to jest test ciążowy Nathana what ?
O kurwa chyba nie jest on....to nie możliwe. Nasz mały Nathan tatusiem. 
Ale jak to Kaja i Zuza nic o tym nie wiedzą. To się wszyscy dzisiaj dowiedzą.
Dobra biorę się za to sprzątanie. Tej ochydnej łazienki.

**Siva** 
Dobra sprzątamy teraz salon. Boję się zajżeć do kanapy co oni tam mają pochowane.
No ale trzeba. Zdjąłem poduchy i włożyłem rękę do sirodka kanapy a tam znalazłem chipsy,popcorn,landrynki i nie chcecie wiedzieć co.
Odkurzyłem itp.




_______________________________
Wiem głupi rozdział. A słuchajcie jest nowa zastada , że jak bd 6 komentarzy to bd nowy rozdział. Pozdro Claudia ;DDD

6 kom = rozdział

15 komentarzy:

  1. Bardzo fajny :) Pisz dalej , czekam na kolejny rodział :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam pytanko chcesz być informowana/y o nowym rozdizale na fb jak tak to napisz / to ja Claudia pisze z 2 kąta :)

      Usuń
  2. cudooooo < 3333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy chcesz być informowana na fb o nowym rozdziale jak tak to napisza / Założycielka tylko pisze z innego konta

      Usuń
  3. dziewczyno, to jest boskie omg czekam na następny rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  4. omggg nextnextnext < 3333333

    OdpowiedzUsuń
  5. kckckckckckckckckckckckckcckckckckckckckckckckckckckckcmkckckckckckckckckckckckckckckckckckckckckkckcckckckckckckckcckck

    OdpowiedzUsuń
  6. Bosze naserio wy te wypociny czytacie *O* nie spodziewałam sie tego. /Założycielka tylko pisze z drugiego konta :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jest 6 komów dawaj rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  8. dawaj ten rozdział pindo

    OdpowiedzUsuń