But dreams do come true

But dreams do come true

niedziela, 2 marca 2014

Przerwa!!!

         Przepraszam ale muszę zawiesić bloga na nie określony czas ale i to chyba ba do wakacji bo mam bardzo dużo nauki
(bo jestem w gimnazjum) 
i
nie mam czasu na pisanie.

A i proszę o nie używanie wulgaryzmów 
i
obrażania twórcy (mnie).


Jeszcze raz sorry, że zawieszam bloga ale nie mam czasu na pisanie ale obiecuję, że wróci i do tego w znacznie lepszej wersji.
innymi słowy bd tak jak by 2 część opowiadania (fanfiction) o TW i moich kumpelach :)

Do zoba wasza Claudia ;***

 ____§§§§§§________§§§§§§ 
___§§§§§§§§§§____§§§§§§§§§§ 
_§§§§§§§§§§§§§__§§§§§§.---. §§§ 
§§§§§§§§§§§§§§§§§§§.--(------)--. § 
§§§§§§§§§§§§§§§§§§(-----`..´-----) 
§§§§§§§§§§§§§§§§§§-
----▄----- 
_§§§§§§§§§§§§§§§§§(-----.´`.-----) 
___§§§§§§§§§§§§§§§§`--(------)--´ 
______§§§§§§§§§§§§.---.`---´ 
________§§§§§§§.--(------)--. 
___________§§§(-----`..´-----) 
_____________§-
----▄----- 
______________(-----.´`.-----) 
_______________`--(------)--´ 
__________.--(------)`---´ 
_________(-----`..´-----) 
__________-
----▄----- 

_________(-----.´`.-----) 
__________`--(------)--´
╔══╗╔╗
╚╗╔╝║║╔═╦╦╦╔╗
╔╝╚╗║╚╣║║║║╔╣
╚══╝╚═╩═╩═╩═-- 
♡ ♡   ♡           
     ♡       ♡     ♡    
     ♡       ♡ ♡    ♡ 
     ♡       ♡           
          

2 komentarze: