But dreams do come true

But dreams do come true

sobota, 19 października 2013

Prolog ♥♥♥

Młoda, nieśmiała, mało inteligentna to ja Claudia. Nigdy nie doceniałam moich marzeń a jednak. Według chłopaków jestem bardzo zabawna. Denerwują mnie chłopaki , którzy się wtrącają w nie swoje sprawy ale to się wkrótce zmieni ;D Potrafię nieźle wkurzyć ;D Nie chciałam dłużej mieszkać z rodzicami więc z Zuzą i Kają wyprowadziłyśmy się do Londynu by spełnić nasze marzenia i spotkać nasz ulubiony Boysband The Wanted . Jak myślicie uda nam się ? Od kilku dni jestem bardzo szczęśliwa ale to nie rozmowa na teraz. Do zobaczenia ;D 






______________
Dobra to mamy prolog już nie mogę się doczekać kiedy napisze 1 rozdział. Jutro popołudniu pojawi się pierwszy rozdział a tym czasem dodawajcie komy czy wam się podoba ;DDD 



4 komentarze:

  1. Zapowiada sie ciekawie, będę czytać :D
    @parkerówka hhahaha XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty tez w pewnym rozdziale sie pojawisz ale nie bd zdradzala dlczego tam sie pojawisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się bardzo fajnie ;p
    Będę czytać ^.^

    Mwahh ♥
    @Paula_97_

    OdpowiedzUsuń