But dreams do come true

But dreams do come true

czwartek, 31 października 2013

Rozdział 9

-Nathan ty leniu wstawaj !!!!!!!!!




Przyjechało spaghetti !!!! tak krzykną Sykes gdy przyjechali z żarciem ;D
Zaczęliśmy jeść. Po chwili zadzwonił telefon. To była moja kuzynka Julia ( Julia to moje przeciwieństwo ona jest fanką One Direction) powiedziała , że w przyszłym tygodniu bd w Londynie to do mnie przyjedzie a żeby było ciekawie podałam jej adres The Wanted 
i jak któryś z chłopaków jej otworzy to bd bardzo zdziwiona ;DDD

-Ej misiu w przyszłym tygodniu do nas przyjedzie moja kuzynka Julia ona jest wielką fanka One Direction i bd bardzo wściekła jak bd tutaj u nas tylko jak przyjedzie to niech Max,Tom,Jay lub Siva otworzy jej drzwi. A z resztą powiem ci więcej puźniej.
-Super. To bd się działo ;D
-No. Dobra idziemy dzisiaj do mnie spać czy u cb ?
-Nw jak chcesz.
-Jak ty chcesz.
-Dobra to dzisiaj śpijmy u mnie a jutro jedziemy do mojej mamy pamiętaj.
-Pamiętam, Pamiętam.
-No chyba , że jutro lecimy do Polski a po powrocie z Polski do Glouchester.
-No może być to ja idę zabukować bilety na jutro tylko lecimy pierwszą klasą czy ekonomiczną.
-Pierwszą. Dobra to ja idę się myć i przebrać.
-Spoko ;D

Po 20 min wyszłam z łazienki a Sykes patrzył na necie wózki dla dzieci.
Byłam bardzo zdziwiona ja to zobaczyłam.
Uwielbiam gdy siedzi przy komputerze w tedy ma te swoje seksiaste kujonki ;33

-Ej Nath co ty mam patrzysz?
-A nic a cio.
-A nic tak się pytam. A , która godzina ?
-Y... 9.
-Aha to ja idę spać.
-Dobra ja też zaraz się kładę skarbie.-Pocałował mnie w czoło.

**** Rano ****
Wstałam o 7:30 Nath jeszcze spał więc żeby go nie budzić poszłam się przejść po domu.
Weszłam do pokoju Max'a i zobaczyłam ja leży z Zuzką na łóżku i ją przez sen po czole całuję.
Następnie weszłam do pokoju Jay'a ale go tam nie było. Zapewne byli u nas w domu albo w salonie.
Z pokoju Parkera dobiegały dziwne odgłosy śmiechu więc wolałam tam nie wchodzić a do pokoju  Sivy nie było po co zaglądać ;D

Zeszłam na duł i zrobiłam sb kanapkę z szynką,nutellą i serem.
Do tego herbatę.


**** Oczami Kai ****
Obudziłam się o 9:00 w moim pokoju a obok mnie leżał Jay. Spojrzałam w górę i zobaczyłam , że moja bielizna leży na lampie, ubranie na szafie a ubranie i bielizna Jaya leżały na telewizorze. Po chwili poczułam jak ktoś się na mnie patrzy. Odwróciłam się i Jay mnie pocałował.Po chwili wstaliśmy. Poszłam do łazienki.
Wzięłam to ubranie. 
(To czwarte)
Umyłam się, Uczesałam się i umalowałam.
Gdy wyszłam z łazienki Jay Tweetował na Telefonie ;D
Od razu weszłam na Twittera i zobaczyłam co on tam pisze.

-Jay ty na prawdę to napisałeś.
-Ale cooo ???
-Gównooo .
-Hahaha bardzo śmieszne ;D
-Co się szczerzysz ! ;D
-Bo mi się tak podoba.-Rzucił we mnie poduszką a ja odwdzięczyłam się mu tym samym.
-Dobra chodźmy na śniadanie.
-Ok ale do mnie do domu.
-Spoko. 

Po chwili byliśmy w domu chłopaków. W salonie siedziała Claudia i jadła kanapkę.
Weszliśmy do kuchni i zrobiliśmy sb kanapki.
Poszłam do Claudii.
-Hej.-Zaczęliśmy rozmawiać po polsku 
-Hej co tam robiliście z Jay'em wieczorem.
-Byliśmy w... .-Jay mi przerwał.
-Restauracji i potem u was w domu nie bede wymieniał szczegółów co potem się działo.- Tak Jay powiedział po polsku nw , w którym momencie się go nauczył ;D
-Ja...Jay jak to ty mówisz po polsku ?!?!?!?!?!
-Tak trochę. Nauczyłem się gdy cb nie było żeby ci zrobić niespodziankę 
-O jaki ty kochany jesteś.
-Wiem 

-Dobra kto bd taki sprytny i pójdzie obudzić Nathana ??
-Ja.
-Spoko Jay.

**** Oczami Jaya ****
Dobra idę obudzić tego śpiocha. Wszedłem do pokoju młodego i zobaczyłem , że jego laptop jest włączony. Więc za nim go obudziłem wszedłem sb na fb ale zobaczyłem , że była jakaś otwarta zakładka to więc zobaczyłem.
A tam co... wózki dla dzieci. Po co mu wózek dla dziecka. 
Dobra zapytam się go jak wstanie.

-Nathan ty leniu wstawaj !!!!!!!!!
-Już wstaje.
-No to wstawaj !!
-No chwila.
-Już minęła chwila.
-Kurwa McGuines już wstaje !!!!!!
-Dobra a powiesz po co sprawdzałeś wózki dla dzieci ?
-A tak sb co nie mogę ?
-Możesz ale po co masz dopiero 20 lat ?
-No i co. Może chce sb pooglądać wózki.
-No spoko ale wstawaj !
-Kurwa nie poganiaj mnie za 2 min zejdę na dół.
-Dobra ale jak za 2 min cb nie bd na dole wiesz co co cie czeka.
-wiem wiem dobra idź już.

Zeszedłem na dół. Minęło 5 min a młodego nie było na dole. Wziąłem wiaderko z lodowatą wodą i do niej dorzuciłem z 20 kostek lodu.
Z dziewczynami poszliśmy na górę i dalej sb pan Sykes spał.
To z Claudią i Kają wylaliśmy na niego tą wodę.
No ale w końcu wstał.





________________________________
Rozdział 9 gotowy myślę , że się spodobał więc pisać komy czy się podoba ;D
A tak po resztą ten dział jest dedykowany Kai bo jest największą fanką tego opowiadania 
i codziennie mnie o niego pyta ;DDD
Pamiętajcie piszcie komy czy się podoba ;DDD 


1 komentarz: