But dreams do come true

But dreams do come true

niedziela, 20 października 2013

Rozdział 2 ;P


 Szepną mi do ucha "Podobasz mi się" ...



-W rzeczy samej może pójdziemy gdzieś odprowadzę cię do domu i coś o sb opowiesz.Co ty na to ?
-Spoko pójdziemy do mojej ulubionej kawiarni. Uśmiechnęłam się nieśmiało.
-Dobra to chodź tu jest za dużo ludzi ;D

Po chwili byliśmy w mojej ulubionej kawiarni i jak to przyszło Nathan uparł się , że zapłaci na nasze napoje i ciasta. Ale dobra nich mu bd przecież jest mężczyzna a temu nie ustąpisz .

-No dobra to opowiedz coś o sb. 
-No ale co ? Zapytałam jak głupia ale z jednej strony ja jestem mało inteligentna ;D
-Nw. O sb po prostu jestem ciekawy bo pewnie wiesz jako moja fanka , że mnie dziewczyna zdradziła z tym z one direction.
-Tak wiem i z koleżankami cały czas się kłócimy z directionerkami i nie tylko my reszta Prisonerek też. A co do mnie to pochodzę z Polski ale gdy skończyłam 18 lat z przyjaciółkami wyprowadziłam się do Londynu z marzeniem... I w tym momencie właśnie się zacięłam ale przełknęłam ślinę i powiedziałam. ... spotkania was. 
-Aha. Czyli twoje marzenie się spełniło ;D. Uśmiechną się i złapał mnie za rękę 
-Dobra to chodźmy już pokaże ci gdzie mieszkam. 
-No okej a dasz mi swój nr. telefonu a ja dam ci mój. Sykes dał mi swój telefon bym mogła wpisać swój nr. a ja dałam mu mój by on zrobił to samo. A żeby było ciekawie dałam mu nazwę "Clauduśka" a gdy zobaczyłam jak on siebie zapisał to się przeraziłam napisał tak " Nath ten słodki brunecik z tw" próbowałam ukryć , że się nie śmieje ale nie udało się. 

Po chwili byliśmy na wejściu przed ulicę , na której mieszkam Nathan popatrzył i powiedział:
-Ty na tej ulicy mieszkasz ? tak się zdziwił jak by tą ulicę znała.
- Tak a coś się stało ? byłam bardzo zdziwiona 
-Ja też na tej ulicy mieszkam dokładnie w ty domu
-Ty żartujesz ja mieszkam dokładnie koło twojego znaczy waszego domu (Villi)
- To dlatego skądś cię kojarzyłem raczej twoje imię. 
-To możliwe bo prawię codziennie moje koleżanki się na mnie drą , że nie sprzątam po sb no ale taka już jestem.
-Ty a może wpadniesz dzisiaj z przyjaciółkami do nas na imprezę tylko nic im nie mów do kogo idziecie nich maja niespodziankę i ich marzenia też niech się spełnią.
-No dobra to bd nasz słodki spisek.Zrobiłam dziwną minę , że aż Nath zaczął się śmiać.
-Ok to o 20 u mnie w domu. A teraz idź pierwsza by nic nie podejrzewały ;D. Na pożegnanie pocałował mnie w policzek i szepną mi do ucha "Podobasz mi się"  i odszedł do tyłu , żeby nie było podejrzeń.

Dobra była godzina 13:30  gdy wróciłam do domu więc musiałam się jakoś wytłumaczyć i wymyśliłam , że poszłam sb do galerii pooglądać ciuszki. 

-Hej dziewczyny dzisiaj idziemy do sąsiadów na imprezę o 20 ale możemy być trochę wcześniej więc zjadamy obiad i idziemy się szykować. A i mamy wyglądać seksi ;D
-Spoko a powiesz do kogo idziemy? Zapytała Kaja
-A to niespodzianka. A tak w ogóle co jest na obiad?
-Sałatka z przepisu mojej mamy ta co lubisz i frytki z rybą. Powiedziała Zuza 
-Mmm... pychota dobra to za ile bd ?
-Za 15 min. ok to jak bd to mnie zawołajcie bd u sb.
-Ok. Krzyknęły oby dwie 

Poszłam do sb i od razu napisałam do Nathan , że nasz plan się powiedzie , i że kazałam im się seksi ubrać ;D

                                ***** 15 min puźniej ******
-Claudia chodź na obiad. Krzyknęła Zuza 
-Już idę.
Zeszłam na duł i usiadłam przy stolę.

- A dlaczego tak późno wróciłaś ? Zapytały 
- A bo byłam w mojej ulubionej kawiarni i w galerii popatrzeć jakieś ciuchy ale nie było zbytnio za fajnych więc ni kupiłam nic.
-Aha .

Zjadłyśmy obiad i poszłyśmy do swoich pokoi się szykować. Bo byłą już 15 a dziewczyny się szykują z 5 godzin na imprezy. 

                                           **** Oczami Zuzy ****
Jestem bardzo ciekawa do kogo idziemy ale no po Claudii można się wszystkiego spodziewać ;D
No dobra to w co się ubrać. Po godzinie zastanawiania zdecydowałam , że założę to .
                                                  (bez Baletek i pierścionka)
Dobra poszłam do łazienki i wzięłam prysznic byłam pod nim chyba z 20 min. 
Gdy wyszłam umalowałam się i uczesałam to była już godzina 18:46


                                    **** Oczami Kai ****
Jestem na serio ciekawa gdzie i do kogo idziemy jestem bardziej podniecona niż gdy leciałam tutaj z Zuzką i Claudią. No ale dobra trzeba się ubrać więc założę to .

     No dobra struj mam teraz trzeba wziąć prysznic. Po wyjściu z pod prysznica zrobiłam włosy na lokówkę i się umalowałam gdy skończyłam była 18:30

                                            *** Oczami Claudii **
Dobra w co tu się ubrać Nathan powiedział , żebym wyglądała tak jak ja a nie żebym się stroiła dla niego bo podobam mu się taka jaka jestem , i że nie muszę mu imponować .
więc wybrałam to .
No dobra idę wziąć prysznic i no wiecie co ;D
Gdy wyszłam z łazienki była 19:00 mi chyba najdłużej zeszło bo słyszałam jak dziewczyny się ze mnie chichrają dlaczego tak długo mi to zajmuje ale gdy wejdziemy do domu chłopaków to zmienią zdanie co do tego czemu tak się długo szykowałam.

Gdy zeszłam na duł była już 19:30 więc napisałam do Sykesa czy możemy przyjść wcześniej . A on powiedział , że pewnie więc wyszliśmy. 
Po 5 minutach byliśmy pod drzwiami więc zadzwoniłam dzwonkiem i , żeby dziewczyny od razu się nie skapły u kogo są to poprosiłam Nathan by jakiś jego kolego , który bd na imprezie otworzył i tak się stało.
Gdy dziewczyny weszły do środka za nimi zaczaili się Max i Jay bo powiedziałam Nathanowi , że Zuzy ulubieniec to Max a Kai to Jay a w sms wysłałam mu ich zdjęcia by wiedział , który ma , którą wystraszyć i tak się stało Nathan wziął mnie objął w pasie a ja udawał , że nic nie czuję ale gdy zobaczyłam jak dziewczyny zareagowały na chłopaków myślałam , że z Sykesem tam ze śmiechu zejdziemy.

-Claudia skąd ty znasz The Wanted. Zapytały dziewczyny.
-A tak jakoś wyszło a co nie podoba wam się . 
-Nie no jest super ale jak to się stało.
-Nathan opowiedz im.
-Okej mała ;D
-Dobra to było tak poznaliśmy się na basenie potem poszliśmy do kawiarni...



___________________
Okej rozdział drugi jest . Tak się rozpisałam , że mnie oczy bolą od pisania. 
Więc komentujcie czy wam się podoba itp.
3 rozdział napiszę jutro po szkole bo jak wrócę ze sq to bd miała niezła wenę ;DDD 
Do zoba i pamiętajcie komentujcie zależy mi na tym ;DDD 



 

2 komentarze: